Obdrželi jste z VeganStore zásilku a po rozbalení radostné očekávání přešlo do mírného, nebo většího zklamání?

Vše se dá vyřešit. Stačí nás kontaktovat např. prostřednictvím emailu, nebo reklamačního formuláře.

Nejčastější důvody reklamace.

Příčina Způsob řešení Důvod k reklamaci
objednávka nedoručena - zákazník nekontaktován dopravcem kontaktujte nás co nejdříve - zásilku necháme dohledat ano
objednávka nedoručena dopravcem ve stanoveném termínu kontaktujte dopravce za účelem sjednání náhradního termínu nebo místa uložení - v případě neúspěchu, kontaktujte nás, zjistíme potřebné informace

ano - pokud dopravce nestanovil náhradní termín, nebo místo uložení zásilky

ne - pokud vás dopravce informoval, nebo se pokoušel nalézt řešení

zboží poškozeno

viditelně poškozený obal - zkontrolujte obsah zásilky před převzetím, případně převzetí odmítněte

nepoškozený obal - kontaktujte nás, uveďte druh a množství poškozeného zboží a číslo objednávky nebo faktury

ne - pokud převezmete od dopravce viditelně poškozenou zásilku bez kontroly obsahu

ano - pokud obal zásilky zvenčí nejeví známky poškození

chybějící zboží

pokud je poškozen obal zásilky, kudy mohlo zboží vypadnout (viz. předchozí bod)

pokud chybí zboží v nepoškozené zásilce - kontaktujte nás - uveďte druh a množství zboží a číslo objednávky nebo faktury

ne - pokud převezmete od dopravce viditelně poškozenou zásilku bez kontroly obsahu

ano - ve všech ostatních případech

expirované zboží kontaktujte nás ano
chybně vyúčtovaná faktura kontaktujte nás ano
záměna zboží - jiné zboží než objednáno kontaktujte nás ano
nevhodně, nebo omylem  objednané zboží - nevyužiji jej, požaduji výměnu kontaktujte nás, uveďte druh a množství zboží a číslo objednávky nebo faktury ne
jiný důvod kontaktujte nás a upřesněte váš důvod  dle uvedeného důvodu

Spokojený zákazník je pro nás velmi důležitý. Tolerantní zákazník je pro nás cenný. Snažíme se chyby minimalizovat, ale úplně se jim vyhnout nedokážeme.

Reklamace a její vyřízení je pro nás prioritní záležitost, ze zákona máme 30 dní na vyřízení reklamace, kterých nevyužíváme. Reklamaci vyřídíme v řádu hodin nebo jednotek dnů.

Váš email, zadaný při objednávce.
Uveďte Vaše telefonní číslo..
Uveďte Vaše jméno.
Uveďte Vaše příjmení.
Napište číslo Vaší objednávky nebo číslo faktury.
Prosím, uveďte důvod reklamace (např. chybějící, poškozené, expirované zboží)
Prosím, popište druh a množství reklamovaného zboží a případně upřesněte důvod reklamace.
Zde můžete nahrát fotografie a jiné přílohy související s Vaší reklamací.