Jak na reklamaci
Obdrželi jste z VeganStore zásilku a po rozbalení radostné očekávání přešlo do mírného, nebo většího zklamání?
Vše se dá vyřešit. Stačí nás kontaktovat např. prostřednictvím emailu, nebo reklamačního formuláře.
Nejčastější důvody reklamace.
Příčina | Způsob řešení | Důvod k reklamaci |
objednávka nedoručena - zákazník nekontaktován dopravcem | kontaktujte nás co nejdříve - zásilku necháme dohledat | ano |
objednávka nedoručena dopravcem ve stanoveném termínu | kontaktujte dopravce za účelem sjednání náhradního termínu nebo místa uložení - v případě neúspěchu, kontaktujte nás, zjistíme potřebné informace |
ano - pokud dopravce nestanovil náhradní termín, nebo místo uložení zásilky ne - pokud vás dopravce informoval, nebo se pokoušel nalézt řešení |
zboží poškozeno |
viditelně poškozený obal - zkontrolujte obsah zásilky před převzetím, případně převzetí odmítněte nepoškozený obal - kontaktujte nás, uveďte druh a množství poškozeného zboží a číslo objednávky nebo faktury |
ne - pokud převezmete od dopravce viditelně poškozenou zásilku bez kontroly obsahu ano - pokud obal zásilky zvenčí nejeví známky poškození |
chybějící zboží |
pokud je poškozen obal zásilky, kudy mohlo zboží vypadnout (viz. předchozí bod) pokud chybí zboží v nepoškozené zásilce - kontaktujte nás - uveďte druh a množství zboží a číslo objednávky nebo faktury |
ne - pokud převezmete od dopravce viditelně poškozenou zásilku bez kontroly obsahu ano - ve všech ostatních případech |
expirované zboží | kontaktujte nás | ano |
chybně vyúčtovaná faktura | kontaktujte nás | ano |
záměna zboží - jiné zboží než objednáno | kontaktujte nás | ano |
nevhodně, nebo omylem objednané zboží - nevyužiji jej, požaduji výměnu | kontaktujte nás, uveďte druh a množství zboží a číslo objednávky nebo faktury | ne |
jiný důvod | kontaktujte nás a upřesněte váš důvod | dle uvedeného důvodu |
Spokojený zákazník je pro nás velmi důležitý. Tolerantní zákazník je pro nás cenný. Snažíme se chyby minimalizovat, ale úplně se jim vyhnout nedokážeme.
Reklamace a její vyřízení je pro nás prioritní záležitost, ze zákona máme 30 dní na vyřízení reklamace, kterých nevyužíváme. Reklamaci vyřídíme v řádu hodin nebo jednotek dnů.